reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branislav Barla

Branislav Barla

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

akékoľvek predstavenie by bolo subjektívne, ale robím veľa pravopysnich chíb Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nespavé noci

Branislav Barla

Nespavé noci

Poznáte dobrých chirurgov? Alebo chirurgov?  Spýtajte sa ich na ich nespavosť pred a po operácii. Možno sa niečo o nich dozviete.

  • 19. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 124x
  • 1
Majú lekári nárok na väčšie platy?

Branislav Barla

Majú lekári nárok na väčšie platy?

Štrajk lekárov za vyšie platy sa može zdať z pohľadu väčšinovej spoločnosti ako neopodstatnený, politicky motivovaný. Pred poslednými voľbami bol súčasť politickej reklamnej kampane. Narušuje predstavu o lekárstve ako o poslaní, ktorú sa mu snažia vtlačiť niektorí moralisti či politici. Bulvárom neustále propagované zlyhania lekárov, dokázané úplatkárstvo či všeobecná predstava o korupčnom správaní ľudí v bielom neprispieva ku akceptácii tejto požiadavky. Máme nárok na vyššie platy?

  • 27. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 193x
  • 32
Sic transit gloria Mundi

Branislav Barla

Sic transit gloria Mundi

Smrtka si veselo sedí na našom pravom pleci a plieska sa s chechotom po svojich tenučkých femuroch až kosti praštia. Vie, že jej neujdeme. Aj mi to vieme, ale žijeme životy, akoby sme ten smiech nepočuli. Na pravé ucho nepočuť.

  • 31. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 898x
  • 4
Moja chuť písať

Branislav Barla

Moja chuť písať

Zabíja ma opravovanie chýb a štylistická úprava hotového textu. Text mám za l0 minút a preorávam ho 3 hodiny. Potom mám bolesti očí a krčnej chrbtice, z čučania do kocky z umelej hmoty, ktorá sa volá monitor. Mám chuť už nič nepísať, len tak byť, vegetovať, vyrovnávať svoje brázdy v sivej mozgovej kôre... Ale v tom do mňa vošla zlosť.. a tak sa s ňou idem s vami podeliť.

  • 24. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 196x
  • 14
Cena môjho vedenia

Branislav Barla

Cena môjho vedenia

Cena mojho vedenia. Majú moje vedomosti hodnotu? Ako sa to meria? „Bajt“ za sekundu alebo koruna za hodinu? Zo života: Počuj doktorko, no čo je, čo chceš, ja mam od firmy auto, mobil, 3O tisíc a keď predám jeden ten traktor tak províziu 100 tisíc, čo je, no čo chceš?A ja som povedal že nič.

  • 23. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 723x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu