reklama

Pravá láska

Rozpoviem vám príbeh mojej lásky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Dnešné dni, keď sa unavený vraciam z práce, čakáva ma za dverami nášho bytu. Vždy začuje buchot na schodoch a šušťanie šatstva a s nadejou v očiach otvára naše biele dvere do bytu. Keď ma zbadá, jej oči žiaria, jej úsme planie, vrhá sa mi do náruče. Stískame sa. Dostanem veľku pusu na líce. Vyťahujem malu pozornosť, ktorou si ju opäť kupujem, aj keď viem že to nemusím robiť. Odmenou je mi dalšia veľká pusa. Potom sa rozprávame, čo kto zažil od rána. Ona rozpráva o svojich kamarátkach, o svojej mame, ktorú ju sprevádzala na ceste domou a teraz unavená sedí v našom kresle a popíja kávu. Je klebetná a tak prezrádza všetký tajomstvá, ktoré sa dnes dozvedela. Ja jej rozprávam o svojej práci, ale dlho ju to nezujíma a vyzve ma na male šantenie v perinách. Začíname skrývačkou, nahaňame sa, na širokej posteli sa kliesnime cez periny a do usmiatia sa šteklíme.Už viem kde to má rada, už vie kde to mám rád. Po čase sme už unavený, ja si robím svoju kávu a ona sa pustí do pohara s čajom. Kávu nepije, pokiaľ viem ešte ju ani neochutnala, ale miluje penu s kapučína. Ona ju zlíže, ja vypijem kávu. Nemá ani iné zlozvyky, nepije alkohol, neprejedá sa, rada pije mlieko..ale ako každá žena miluje parádu. Kým dopijam kávu ma na sebe nové šaty, zvŕta sa pred zrkadlom a dožaduje sa svojej obľubenem pesničky: Madona-ray of light. hudba znie a ona strúha kreaciu za kreáciou..milujem sa ňu dívať....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na začaiatku to také ružové nebolo...pamätam sa na naše prvé stretnutie. Bolo to v nemocni, kde pracujem. Kristína, tak sa volá, bola celá opuchnutá, zavreté oči, trochu od krvy. Vedel som že sa tam stretneme, ale aj tak som mal pocit, že mi ju akosi omylom pridelili. Vedel som, že bude pre mna dôležitá a že na toto stretnutie som čakal hrozne dlho, ale moje srdce ešte nehorelo. Aj ked sme sa potom začali stretávať každý deň, mal som viac pocit úlohý a zodpovednosti, ako čistej lásky. Bolo okolo nej hrozne veľa práce a vybavovania a odmeny bolo pramálo, väčšinou to bol len plač a krik. Ale jej pritomnosť mi uložila do srdca semienko..a to vyklíčilo v hmatateľný pocit potreby byť v jej blízskosti. Zaleži mi na jej štastí, investujem čas a energiu do hlupostí len preto že ona to tak chce. Travim čas hľadaním filmu, ktorý chce práve vidieť, zháňam presne ten typ žuvačiek ktoré miluje..len pre ten je krásny široký úsmev, pre štastný svit v jej veľkých kukadlách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako v každom vzťahu máme krízy. Väčšinou nás vzťah škrípe na mojich príkazoch a zákazoch, ktoré si napriek všetkemu občas neodpustím. Mám pocit zodpovednosti a tak sa snažim pôsobiť na jej osobnostný vývoj, chcem aby to dotiahla v živote ďaleko, trvám na zásadách. Viem, som mäkký a občas podľahnem jej slzám. Veď kto už by dlho odolával. Jej krásny usmev pomedzi pramienky sĺz na líci ma vždy rozcíti a rozochveje.

 Viem to už dlho, moja láska k nej je pevná a stála. Vźdy keď mám pocit, že by sa jej mohla stať krivda, citim v sebe silu bojovať s celým svetom. Vždy keď ma objíma, citim sa byť naplnený, šťastný. Náš vzťah trvá už viac ako 3 roky a verím že bude trvať do konca mojích dní. Áno, je to presne 3 roky 2 mesiace 24 dní a 9 hodín. Presne pred takýmto časom sa narodil môj malý anjelik, moja milovaná dcéra Kristinka...

Branislav Barla

Branislav Barla

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

akékoľvek predstavenie by bolo subjektívne, ale robím veľa pravopysnich chíb Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu